عاشقانه های من برای دخترم

شروع خاطرات

1397/4/13 19:26
نویسنده : آمنه کشفی
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم... الان که این متن رو مینویسم تو روی پام خوابی... خوابامروز تصمیم گرفتم که خاطراتت رو اینجا ثبت کنم که بزرگ شدی از احوالات خودت باخبر بشی... امروز دقیقا7ماه و17روزت هست... 😍 با خودم تصمیم گرفتم حالا که قراره خاطراتت رو بنویسم بزار از بارداری شروع کنم... انشاالله همرو خیلی زود مینویسمبوس... راستش اصلا بلد نیستم از اینجا چجور باید استفاده کرد حساب کار دستم نیومده الانم انقد کلنجار رفتم اخر نتونستم عکس پروفایل رو تغییر بدم. .. حالا بزار ببینم میتونم کاریش کنم... به امید موفقیتبغل


​​​​

پسندها (5)

نظرات (2)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 تیر 97 20:15
خوش اومدین انشاءالله این وب پر بشه از خاطرات کودک دلبندتون به وب ما هم سری بزنین
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
14 تیر 97 14:00
انشاءالله وبتون پر بشه از خاطرات فرزندتون
آمنه کشفی
پاسخ
مرسی عزیزم 😘